پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215607
تاج: کي‌روش به زودي برمي‌گردد
تاریخ انتشار : 1395/05/04 19:04:07
نمایش : 961
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به طور حتم حالا که ليگ آغاز شده کي‌روش نيز زودتر به ايران بازخواهد گشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي تاج در مورد آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: اقدامات خوبي انجام شده و امسال ليگ پويايي را خواهيم داشت و بازي‌هاي خوبي را نيز شاهد خواهيم بود.

وي ادامه داد: تمام تيم‌ها از جمله استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي، ذوب آهن، سپاهان و ساير تيم ها در فصل نقل و انتقالات خوب بسته شده‌اند و ارزيابي خودم از رقابت‌هاي امسال مثبت است. مطمئناً خوب بسته شدن تيم‌ها به سطح کيفي رقابت‌ها و داشتن ليگي پويا کمک ويژه‌اي مي‌کند.

تاج در مورد تبليغات محيطي رقابت‌هاي ليگ گفت: هنوز اين موضوع قطعي نشده و در تلاش هستيم تا آن را نهايي کنيم. جلسه خوبي را در اين خصوص برگزار کرديم و ارزيابي‌ها مثبت است.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه گفته مي‌شود چک برنده تبليغات محيطي پاس نشده است، گفت: اين موضوع در حال انجام شدن است اما هنوز بازي‌ها آغاز نشده که چکي در کار باشد!

تاج در مورد اينکه چه زماني کي‌روش به ايران بازمي‌گردد، گفت: به طور حتم حالا که ليگ آغاز شده کي‌روش نيز زودتر به ايران بازخواهد گشت.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html